Stajda Patronumla

Henüz 17 yaşındayım, Adım Sumru Ticaret lisesinde okuduğum için bir muhasebe firmasında staj yapıyorum. size anlatmak istediğim olay yaklaşık 1 ay önce başımdan geçti. çevremde oldukça güzel olduğum söylenir. 1.70 boyundayım sarışın ve yeşil gözlüyüm. bu iş yerinde eylül ayı gibi çalışmaya başladım. bütün stajyerlerin yaptığı gibi fotokopi filan çekiyor ve patronun telefonlarına filan bakıyordum. Bizim patron biraz bitirim bir adam genç sayılır herhalde 36-37 yaşlarında filan ama yapılı vücutlu ve oldukça esprili bir adam. adı erkan. haftanın üç günü işyerine 2 günü de okula gidiyorum. O hafta erkan bana “hafta sonu çalışabilirmisin dosyalanacak biraz fazla evrak var” dedi. bende haliyle kabul ettim. cumartesi sabah erkenden büroya gittim. erkan benden sonra geldi. beni görür görmez gülmeye başladı. “yaaa hayallah neden okul formanla geldinki ?” diye sordu. normal giyinip gidileceğini bilmediğim için ben herzamanki gibi okul formamla gitmiştim o gün. o ise gayet sporgiyinmişti eşofman takım giymişti. işe başladık. dosyaları indiriyor çeşitli evrakları içine yerleştiriyor ve tekrar dolaba kaldırıyorduk. alt rafların işlemlerini oldukça kolay yapmıştım sıra üst raflara gelmişti. uzanınca yetişemediğim için arka odadaki merdiven şeklindeki sandalyeyi aldım. bu sırada erkanda yerde oturmuş evrakları ayırıyordu. benim üzerimde okul forması olduğu için kirlenmesin diye bana dosyaları indirme işi düşmüştü. sandalyenin üzerine çıktım zaten topu topu açıldığında 3 basamak filan oluyordu. uzanıp dosyaları almaya ve masanın üzerine koymaya başladım. kısa bir süre sonra erkanın hiç sesini çıkarmadığı dikkatimi çekti. arkamı dönüp erkana baktığımda oturduğu yerden başını kaldırmış bacaklarımı seyrettiğini gördüm. hemen eteğimi topladım çok utanmıştım. “neden kapıyorsunki zaten beş dakikadır seyrediyorum. utanacak bişi yok. ayrıca oldukça güzel bacakların var” dedi erkan. çok utanmıştım. “yani hiç aklıma gelmedi oradan bakacağınız” dedim. “benimde aklıma gelmemişti sumrucum ama göründü bir kere bırak görünmeye devam etsin” dedi ve ayağa kalktı. giymiş olduğu eşofmanın önündeki şişlik bir anda gözüme ilişti. dahada çok utanmıştım. yanıma yaklaştı ve elimi tutup “sen çok güzel bir kızsın bunun değerini bil” dedi. Sonra saçlarımı okşarcasına tutup arkaya doğru attı. ensemden tuttu ve kendine doğru yaklaştırdı. ne yapacağımı şaşırmıştım. uzanıp dudaklarıma dudaklarını dokundurdu. ilk defa biri ile öpüşüyordum. utancımdan kıpkırmızı oldum. dudaklarını ayırmadan “bunda utanılacak bişi yok sakin ol yeter” dedi ve öpmeye devam etti. sesim çıkmıyordu. tutmuş olduğu elimi eşofmanının önüne değdirmeye başladı. ilk kez öpüşüyor ve ilk kez bir erkeğin aletine elimi dokunduruyordum aletinin üzerindeki elimi bırakıp gögüsümü okşamaya başladı erkan. bir yandan da öpmeye devam ediyordu. ensemdeki elini kalçama götürüp popomu okşamaya başladı. ne yapacağımı bilmiyor ve şaşkınlıkla olan biteni takip etmeye çalışıyordum. “okşa beni” diye hırıltılı bir ses çıkardı. aletinin üzerindeki elimi açıp eşofmanın üzerinden aletini avuçladım. sanırım yapmamı istediği buydu. biraz daha öpüştükten sonra “içerden” dedi yine hırıltıyla. anlayamamıştım. erkan da anlamadığımın farkına vardı zaten biraz geri çekildi ve eşofmanını aşağıya indirdi. içine birşey giymemişti. düzeldiği zaman önündeki kocaman aletini gördüm. kafamı çevirdim hemen. “şeeeyyy erkan ben böyle bişi yapamam lütfen yapmayalım” diye yalvardım. “korkma küçük kız bişi yapmayacağım sadece biraz eğleneceğiz” dedi. “ben ben daha önce yani hiç yapmadım ne olur giyin bak ben yapamayacağım” dedim bu sırada gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. gözlerim kapalı erkana bakmıyordum. saçlarımda bir el hissettim nazikçe saçlarımı okşuyordu. kafamı çevirdim hafifçe ama başım önüme eğikti. gözlerimi açtığımda giyinmediğini o koca aletinin dışarıda olduğunu gördüm. beni kendine doğru çekti ve çenemden tutup kafamı kaldırdı. “sen isteyene kadar hiç birşey yapmayacağım ama buraya kadar geldikten sonra biraz daha devam edelim olur mu ?” diye sordu. “ama ben korkuyorum” dedim ağlamaklı titrek bir ses tonu ile. bir öpücük kondurdu tekrar dudaklarıma. “sen hiç merak etme canın hiç yanmayacak” dedi. Elimi tutup aletini tutturdu. sıcacıktı. ellerim terlemişti. bileğimden tutup elimi ileri geri oynatmaya başladı aletinin üzerinde. aletinin üzerinde elimi dolaştırırken garip sesler çıkarıyordu. inlemeyle karışık. sonra belimden tuttu ve yavaşça yere yatırdı kendiside yanıma diz çöktü. elleri bacaklarımın üzerinde dolaşmaya başladı. artık korkunun yerini garip bir his kaplamıştı. heyecan ve tedirginlik dolu bir his. bacağımı okşarken eteğimi sıyırdı kalçama kadar. çorabımın üzerinden okşamaya devam ediyordu. “çok küçüksün çok güzelsin” diyip duruyordu bir yandanda. elinin baldırımda dolaşması hoşuma gitmeye başladı. sonra kukumun üzerine koydu elini. çok ani ama çok nazik bir şekilde. ister istemez inledim ve bacaklarımı birbirine yaklaştırdım. kapalı apış aramdan elini sokup aşağı yukarı oynatmaya başladı. gittikçe hoşlanıyordum bu işten. bir yandan kukumu okşarken uzanıp beni öpmeye başladı. ister istemez karşılık vermeye başladım öpücüklerine. yaptığıma inanamıyordum ama çok hoşuma gitmişti. elini yukarı çıkarıp çorabımdan içeri soktu elinin sıcaklığını vücudumda hissetmeye başladım. bacaklarımı araladım biraz öpüşmeye devam ediyorduk saçlarını okşamaya başladım. eli çok daha rahat hareket etmeye başladı kukumun üzerinde ıslanmış olduğumu hissetmeye başladım parmakları kıllarımın arasında dolaşıyordu. “üstündekileri çıkarmak istermisin ?” diye sordu. küçücük bir gülücük ile kafamı evet anlamında salladım. kenara çekildi. ayağa kalkıp gömleğimi ve okul eteğimi üzerimden çıkartırken beni seyrediyordu. bir yandan da aleti ile oynuyordu. çorabımı çıkartırken yanıma emekledi ve çorabı tutup aşağıya indirmeye başladı. tamamen çıkardıktan sonra uzanıp bacaklarımı öpmeye ve okşamaya başladı. külodumun üzerinden amımı öpüyor ve kokluyordu. “çok güzelsin çok güzelsin” diyordu bir yandan da. elini yukarı uzatıp sütyenimin üzerinden mememi okşamaya başladı. Amıma burnunu sürtüyordu sıcak nefesi sırılsıklam olan apış aramda rüzgar estiriyordu sanki. “bundan sonrasını istersen çıkar ama istemiyorsan kalabilir” dedi. çok nazik davranıyor ve ben bişi istemeden olamaması için çalışıyordu. “sen çıkar istiyorsan” dedim. Devamı 2 de

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: