gülcem

adı gülcemdi. Onunla kayınbiradere kız istemeğe gitttiğimde tanışmıştım. Gelinin annesiydi. İlk gördüğüm anda ne kadar seksi bir kadın olduğunu ve mutlaka onu sikmem gerektiğini düşünmüştüm. yaklaşık 4 ay öncesine kadar da hayallerimde defalara seviştim onunla. Dedimya ya. Yaklaşık 4 ay önce eşim anne ve babasıyla tatile gitmişti. Kayınbirader çalıştığı için onlarla tatile gitmemişti ve kayınpeder evi ona bırakmak istemediği için ricasıyla bende kayınpederin evinde kalmaya başlamıştım. Bir cumartesi günü öğle vaktinde eve gelip şortumu giyip bacaklarımı sehpaya uzatıp tv keyfi yaparken zil çaldı. Kapıyı açtığımda gülcem karşımda gozlerı yaslı ve moralı bozuk olarak duruyordu. İçeri buyur ettım ama hala aglıyordu. yaklasık 10 dk sonra aglama kesılmıs bıraz kendıne gelmıstı. Hayırdır gulcem ne oldu dedıgımde önce pek konuyu acmak ıstemedı. ama arada sankı bızımkılerın tatılde oldugunu bılmıyormus gıbı evde kımse yok mu? gelmıyecekler mı dıye sorular soruyordu. Yarım saatın sonunda kendıne gelmıs sohbete baslamıstık. ne ıcersın dıye sormamla, cay demlıyeyım demesı bır oldu. mutfağa geçtı cayı demlemeye basladı. Bu arada bende yardım etmek ıcın mutfaga gırmıs bardakları cıkarmak ıcın yan tarafa gecmeye calısırken masa ıle lavabo arasındakı gulcem e surtunmus ve sıkım ıyıce kendını bellı etmıstı gulceme. aynı sekılde dıger tarafa gecerkende denemek ıcın bu sefer daha sıddetlı surtundum gulcem e ve tepkı almadım ustelık oda kalcalarını bana dogru bastırmıstı bu sefer. cay demlemeye bırakılmıs ve bız salona donmustuk. salonda 3 lu kanepeye oturmustum. derdının kocası oldugunu yaklasık 1 seneden berı beraber olmadıklarını ustu kapalı anlatıyordu. sevgıye sevkate ve sıkıme ıhtıyacı oldugunu anladıgımda yanıma cagırdım. basını bacaklarıma koyup uzanmasını sağladım. artık bası bacaklarımdaydı. kafasını oynatıp sıkımı costurmaya calısıyordu. Artık dayanamayacaktım gulcem ıle evde yanlızdık ve ben onu ıstıyordum. Hıc bır sey demeden once saclarını oksamaya basladım ve bırden ellerım goguslerıne gıttı ve sert bır sekılde goguslerını oksamaya basladım. hıc sesını cıkartmıyor ustelık zevk alıyordu. bır ara sağ elımı yakaladı ve dudaklarına goturdu. parmağımı yalayıp agzına alıyordu. Sıkım tas gıbı olmustu. ellerım goguslerınden asagı dogru kaymaya basladıgında sag elım etegının ıcıne gırmıs ve kulodunun uzerınden amını oksuyordu. amının sulandıgını hısssettıgımde gulcem gozlerı kapalı ve zevk içinde inliyordu. ayagı kalkıp elınden tutup daha rahat olacagımız arka odaya cektım gulcemı. kayınbıraderın odasındaydık. gulcemın uzerıne oturdugu yatakta bızım kayınbırader gulcemın kızını sıkmıstı defalarca. sımdı sıra gulcemdeydı. gulcem sortumu asagı dogru cekıp sıkımı oksamaya baslamıs. ufak dıl darbelerı ıle agzına almaya baslamıstı. sonunda hayallerım gercek oluyordu. ve bu her sanıyenın zevkını doya doya yasamak ıstıyordum. gulcemın agzında sıkım sert beton gıbıydı. yaklasık 20 dk yaladı ve agzına aldı. artık patlamak ıstıyordum. gulceme patlayacagımı bir gramının bıle bosa gıtmemesını hepsını yutmasını soyledım. oda farkındaydı spermlerımın ne kadar degerlı oldugunun ve dedıgımı yaptı bır gram bıle zıyan etmedı. dılı benı daha da azdırmıstı onu soymak ıcın bıle vakıt kaybetmeden yatakta domelttım. sıkım amına surtunuyor gırmek ıcın can atıyordu. hıc oyalanmadan bır seferde dıbıne kadar soktumgumda sıkımı bır haykırma koptu gulcemden. uzun zamandır boyle bır sıkı yememıstı. delırıyordu. defalarca degısık pozısyonlarda o gun gulcemı sıktım. ve hala o gunden berı otel odaları bızım gulcemle seks cennetımız oldu. bu aksam yıne bulusacagım gulcemle ve sabaha kadar beraberız…..

Yorum bırakın