patronum beni sikti

Ben özel bir işyerinde çalışan güzel sexi ve açık giyinen bir sekreterim patronum ise yakışıklı kaslı ve sexi birisi ona bayılıyordum tabi onunda benden gözlerini alamadığını biliyordum bir gün gereğindende fazla bir mini etek giymiştim siyahtı üstümde ise beyaz boyundan bağlamalı bir t-shirt vardı ayrıcada işyerindede kimse yoktu sadece ben ve patronum vardık üzerime giydiğim beyaz t-shirt içimi yani sutyenimi çok belli ediyordu patronumun gözleri benim üstümden ayrılmıyordu bi anda patronum bana şu yeni projeyi getirde üzerindeçalışalım beraber dedi tabi bende bu fırsatı kaçırırmıydım o beni sikmezse ben kendimi zorla siktirecektim hemen projeyi alıp odasına koştum koşarkan benim o dolgun ve yumuşak memelerim sallanıyordu patronum artık dayanamıyordu yanıma geldi beni kendine doğru çekip odasına doğru hızla götürdü ardından kapıyı kilitledi beni soymaya başladı tabi bende boş durur muyum onu soydum bi anda sana bayılıyorum diyordu memelerimi azına alarak emmeye başladı sikini her tarafıma sürüyordu bende dayanamayarık o siki yalamaya emmeye başladım dayanamıyordum beni kendine yapıştırdı ve o uzun masaya yatırdı bir anda parmaklarını götüme soktu sonra çıkarıp yavaşça sikini sokarken hızlandı bir hışımla içime girdi sokup sokup çıkarıyordu sonunda işlem bitmişti evimin adresini verdim şimdi sürekli bana gelerek beni sikiyor içime boşaldığı için hamile kaldım evlendik şimdi çok mutlu bi ailemiz var her fırsatta çocuktan zaman kalırsa bol bol sex yapıyoruz!!

Bir Cevap Yazın

