cemal ustadan seks dersleri

ben bi şantiyede alt yapı su ve tesisat işleri yapan teknik elemanım bulunduğumuz şantiyede satış elemanı olarak çalışan esra adındaki 33 yaşındaki bekar bi kızın işve ve nazlarını işe başladığım 2006 ocak ayından beri takip ediyordum fakat teknik eleman olduğum için kıza yanaşamıyordum oysaki sızma kaşar olduğu her haliyle belliydi. hergün işe çeşitli fantazilerle geliyor onunla birlikte olabilmek için bir fırsat arıyordum taki onun o azgın haliyle karşılaşıncaya dek. satış ofisinin bulunduğu binanın su kaçağının olduğunu bildirdiğinde mesai saatinin bittiğini hiç düşünmeden arızayı gidermek için lavaboyagirdim artık şantiyede saatler 18:00ı gösteriyor ve şantiyede benden başka işçi kalmamıştı, nihayet bir hamle için fırsat bulmuştum. arıza basit bir tıkanıklıktan başka bir şey değildi arızayı biran önce giderip arıza hakkında bilgi veriyordum o da o herzamanki o tatlı duruşuyla beni dinliyordu ve arıza nedeniyle tuvallet ihtiyacını gideremediğini söyleyerek teşekkür etti ve ben lavobadan çıkp eve gitmek için izin istedim benim gittiğimi zannettiğinde ben tuvaletin kapısından sadece 4 adım uzaktaydım. biran önce tuvalete girmesiyle ve şantiyede kimsenin kalmamış olmasının rahatlığıyla kapıyı kilitlememişti zaten aracını da kendi kullanıyordu ikimizden başka kimse yoktu ben onun tuvalete girmesinin üzerine bir dakka kadar bekleyip bütün herşeyi göze alarak içeri girmek istiyordum bu benim işimede maal olsa onu becerecektim biliyordum ki o da bunu istiyordu en azından belli ediyordu bir hışımla içeri girip onu şaşırttım pantolonunu bile çekmeye fırsat vermeden klozetin üzerinde o kısacık saçlarından tutup kafasını penisime sürtüyordum sesini çıkaramadı şoktaydı ona sessiz olmasını yoksa onu öldüreceğimi söylediğimde yüzündeki o ifadenin aslında şoktan değil zevkten olduğunu anladım çünkü bana dediği tek şey daha önce neden gelmediğimdi. bunun üzerine o gün resepsiyondaki koltukların üzerinde çırılçıplak seviştik ve bu ilişki 7 ay kadar sürdü hergün benim mesai yerine akşam 8-9 oluyordu …şimdi mi? o evlendi atık kocasınınkini yiyor bense bir başka fantaziye çoktan yol aldım bile…

Bir Cevap Yazın

