ayşeyi götten

olay bundan bir ay önce geçti ben 14 yaşında sexe düşkün bir erkeğim.bizim bir komşumuz var adı ayşe 51 yaşında ama güzel poposu ve iri memeleri olan ve dul bir kadın.bir gün onun evine tvlerini ayarlamak için çıktım ve yanlışlıkla sex kanalı açıldı.önce o dondu sonra o bana baktı bense hiç durmadan üzerine atladım. itiraz etmedi yatak odasına geçtik ve soyunduk önce onu otutturupyalamasını söyledim ve yaladıktan sonra ben önce onu biraz okşadım ve amını yalamaya başladım amının buruşmasına rağmen güzeldi.sonra onu domaltıp götüne girmeye çalıştım ama olmadı sonra gidip krem buldum yarrağımın ucunu ve göt deliğini kremledikten sonra göt deliğine girdimve yavaşca gidip geldikten sonra hızlandım ilk postayı götüne gönderdim ama sikim hala dimdikti ve devam ettim 2. postayı ağzına verdikten sonra toparlandık bunu her zaman yapıyoruz o benim ilk karım

Bir Cevap Yazın

